- ABC bezrobotnych i poszukujących pracy
- Określenie statusu - bezrobotny/poszukujący pracy
- Rejestracja bezrobotnych
- Rejestracja poszukujących pracy
- Prawa i obowiązki bezrobotnych i poszukujących pracy
- Finansowe formy wsparcia dla bezrobotnych i poszukujących pracy
- Centrum Aktywizacji Zawodowej
- Niepełnosprawni
- Formy aktywizacji bezrobotnych i poszukujących pracy
- Nabory wniosków
Logowanie
Posiadasz już profil, zaloguj się
Polecamy
Rejestracja osób nie korzystających z usług internetowych
-
W celu dokonania rejestracji osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako poszukujący pracy zgłasza się do wybranego albo wybranych powiatowych urzedów pracy. Osoba poszukująca pracy może być zarejestrowana w więcej niż jednym powiatowym urzędzie pracy.
-
Rejestracja poszukującego pracy następuje w dniu przedłożenia dokumentów, po poświadczeniu przez poszukującego pracy własnoręcznym podpisem prawdziwości danych i oświadczeń zamieszczonych w karcie rejestracyjnej.
-
Rejestracja osób poszukujących pracy dokonywana jest w pokoju nr 1 i 2 (tel. 74/8407303, 74/8407345). Przyjmowanie klientów odbywa się od poniedziałku do piątku.
-
Dla usprawnienia obsługi klientów wprowadzono system kolejkowy. Bilet można pobrać z biletomatu znajdującego się obok pokoju nr 1 od godz. 07:30.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz.U. z 2012 r. poz 1299).